خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 10:32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
اسحاقی در تذکر شفاهی؛

مردم نباید هزینه کندی و قطعی اینترنت را پرداخت کنند

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه مردم نباید هزینه کندی و قطع شدن اینترنت را پرداخت کنند، گفت: در حال حاضر استفاده از پلتفرم های داخلی هیچ گونه مشوقی ندارد و تنها مشوق آن ها فیلتر نبودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: مطالب مطرح شده نافی زحمات وزارت ارتباطات نیست، اما هزینه مالی اینترنت برای همه یکسان است ولی کیفیت آن تفاوت دارد. بسته اینترنت در تهران با چه کیفیتی استفاده می شود و در شهرستان های مرزی و روستاها چه سرعتی دارد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مخاطب ما متولیان سیاستگذاری فضای مجازی است، ادامه داد: قطعی و کندی اینترنت را داریم اما بازه زمانی شرکت های ارائه دهنده مشخص است و اگر از آن استفاده نکنیم هزینه از دست می رود.

وی افزود: نباید مردم خسارت کندی و قطعی اینترنت را پرداخت کنند. برای پلتفرم های داخلی مشوق ایجاد کنید. در حال حاضر تنها مشوق استفاده از آن ها فیلتر نبودن است اما سرعت پایینی دارند.

اسحاقی عنوان کرد: مردم همراه شما هستند اما یک بار بگویید هزینه آن ها برای استفاده از پلتفرم های فیلترشده و فیلترشکن ها به جیب چه کسانی می رود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379909
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار