خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 10:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حجت‌الاسلام ذوالنوری در صحن علنی:

مردم ثابت کردند که با اغتشاشگران و ایادی شیطان همراهی نمی‌کنند/ دشمنان سعی در تکرار آشوب‌های گذشته داشتند

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه دشمنان سعی در تکرار آشوب‌های گذشته داشتند، گفت: مردم شریفمان ثابت کردند که با اغتشاشگران و ایادی شیاطین همراهی نمی‌کنند و این مسئله هم شعور و بصیرت مردم عزیزمان و هم قدرت و اقتدار و اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی‌مان را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور گفت: جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور تلاش چندین ماهه نظام سلطه و ایادی و شیاطین را خنثی کردند.



وی افزود: دشمنان ما یک سال تلاش کردند که این ایام را آشوب‌زده کرده و آشوب‌های گذشته را تکرار کنند اما دستگاه‌های امنیتی کشور به حمدالله توانستند انواع بمب اعم از کوکتل مولوتف، مواد انفجاری و سلاح‌های مختلف از مخفیگاه ایادی شیطان کشف کنند. مردم شریفمان ثابت کردند که با اغتشاشگران و ایادی شیاطین همراهی نمی‌کنند و این مسئله هم شعور و بصیرت مردم عزیزمان و هم قدرت و اقتدار و اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی‌مان را به دنیا اعلام کرد.



نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به نمایندگی از شما نمایندگان عزیز از مردم شریف و بصیر ایران اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم و هم از زبان شما به فرزندان گمنام این ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه اطلاعاتی کشور خداقوت عرض می‌کنم./




پایان پیام


  • کد خبر : 368382
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار