خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
شادمهر در تذکر شفاهی:

محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها بخشی از تلاش هایم برای حمایت از مردم گنبد کاووس بود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها بخشی از تلاش هایم برای حمایت از مردم گنبد کاووس بود، تاکید کرد که هرگز در این دوره از مجلس خود را به زر، زور و تزویر نیالوده و در پیشگاه خداوند در خدمتگزاری به مردم عذاب وجدان ندارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: شهادت خادم ملت و دلسوز و همراهانش را تسلیت می گویم و از مردم خوبم به خاطر مشارکت در شورای تامین و هیات ها برای حسن اجرای آن نهایت امتنان و تشکر را دارم. همچنین به منتخب مردم تبریک می گویم.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به صبوری، صداقت و نجابت مردم ایمان دارم و همواره افتخار می کنم و خدا را شاهد می گیرم در برابر مطالبات مردم هرگز کوتاه نیامدم و تا توانستم در رفع محرومیت و توسعه زیرساخت ها با تمام توان کوشیدم و هرگز در این مدت خود را به زر و زور و تزویر نیالودم و در پیشگاه خداوند در خدمتگزاری به مردم عذاب وجدان ندارم.

وی با اشاره به کارهای بزرگی که درحوزه انتخابیه انجام داده است، تصریح کرد: الحاق 65 هکتاری به شهرک صنعتی، اتمام طرح 25 هکتاری بزرگترین دام کشور، تصویب 5 نیروگاه مقیاس کوچک و رادار هواشناسی، منطقه آزاد اینچه برون، راه آهن اینچه برون- گنبد، تجهیز بیمارستان به سی تی اسکن، ام آر آی، آنژیوگرافی و جراحی قلب، راه اندازی آموزش عالی سلامت و ارتقای آن به دانشکده پرستاری و بهره برداری از فاضلاب شهری بعد از 30 سال با حضور ریاست محترم جمهور نمونه هایی کوچک از خدمات و تلاش ها و شکرانه اعتماد به مردم عزیز بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378838
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی