خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 12:15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
موسوی در تذکر شفاهی:

مجلس یازدهم قوانینی به نفع مردم تصویب کرد که مجالس قبلی جرات طرح آن ها را نداشت

نماینده مردم ملکان گفت: مجلس یازدهم قوانینی به نفع مردم و انقلاب تصویب کرده که رهبر معظم انقلاب برخی از آن ها را تائید کردند و بسیاری از روسای مجلس قبلی جرات طرح آن ها را نداشتند و تمامی این تلاش ها به مدیریت آقای قالیباف برمی گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدعلی موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم و نمایندگان مجلس یازدهم و دوازدهم گفت: امروز اگر کسی به عنوان مدیر در تراز انقلاب بتواند به موضوعات روز مسلط و در مدیریت وضع قوانین به روز باشد و همچنین به نیازهای اساسی جواب داده و باعث تقویت نظام اسلامی شود دکتر محمدباقر قالیباف است.

وی افزود: ایشان مدیر حامی محرومان و پای کار رهبر معظم انقلاب و انقلاب در عرصه های مختلف است؛ امروزه محافظه کاری آفت انقلابی گری است و ما یاران انقلاب نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم و تماشاگر قضایا باشیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس یازدهم قوانینی به نفع مردم و انقلاب تصویب کرده که رهبر معظم انقلاب برخی از آن ها را تائید کردند و بسیاری از روسای مجلس قبلی جرات طرح آن ها را نداشتند و تمامی این تلاش ها به مدیریت آقای قالیباف برمی گردد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378661
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش