خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/21 - 13:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
فیاضی در تذکر شفاهی؛

مجلس نگاه کارشناسی را برای مسائل مردم و نظام فراموش نخواهد کرد/مجلس نگاه حمایتی به دولت خواهد داشت

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، گفت: از آقای رئیس جمهور باید تشکر کرد که به موقع و به هنگام کابینه را به مجلس معرفی کرده و قطعا نگاه مجلس، نگاه حمایتی خواهد بود و نگاه کارشناسی را نیز برای مصالح مردم و نظام فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالوحید فیاضی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: به این نتیجه رسیده ایم که آئین نامه داخلی مجلس دارای نواقصی است بنابراین معتقدم برای اعتلای مجلس باید آئین نامه داخلی مجلس بازنگری گردد. به عنوان نمونه همین برگزاری انتخابات هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت است که 10 نفر شرکت کردند و 9 نفر آن ها از همان کمیسیون انتخاب شدند که این دچار اشکال است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: از آقای رئیس جمهور باید تشکر کرد که به موقع و به هنگام کابینه را به مجلس معرفی کرده و قطعا نگاه مجلس، نگاه حمایتی خواهد بود و نگاه کارشناسی را نیز برای مصالح مردم و نظام فراموش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: قانون حفظ کاربری نقشه سال 65 ملاک است و این را حتما کمیسیون کشاورزی باید پیگیر باشند، همچنین در دیدار اخیری که با رئیس قوه قضائیه داشتیم در آنجا مطرح نمودند که این قانون دارای اشکال است و باید بررسی و بازنگری شود و باید ماده 4 که برای ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است باید برای استان های شمالی ایجاد و راه اندازی کنند. در شمال کشور 2 دستگاه دارای مشکل هستند یکی از آن ها سازمان جنگل ها و دیگری نیز سازمان اوقاف بوده است. مثلا جنگل را چه کسی وقف کرده است باید گفته شود جنگل انفال است و شهرک صنعتی نور چگونه وقف شده است که دل جنگل را وقف کرده اند. کدام مالک بوده است که جنگل را مالکیت می کند و با این اصول شرعی نیز اشکال دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381961
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار