خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/21 - 13:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بیات در تذکر شفاهی؛

قطعی برق چاه ها خسارت جبران ناپذیری برای کشاورزان به همراه دارد

نماینده مردم خمین در مجلس خطاب به وزیر نیرو، گفت: قطعی برق چاه های کشاورزی خسارات جبران ناپذیری برای آن ها به همراه دارد و موجبات تعطیلی صنایع را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد بیات در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا پول گندم کشاورزان به موقع پرداخت نمی شود در حالی که باید موقع کاشت بذر را به قیمت 22 هزار و 500 تومان خرید و محصول خود را به قیمت 17 هزار و 500 به فروش برسانند آیا کشاورزانی که با عرق جبین اقدام به تولید قوت لایموت می کنند سزاوار چنین کم لطفی هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس خطاب به وزیر نیرو، گفت: اهمال کاری حوزه وزارت نیرو را چه کسی باید پاسخ دهد؟ یا قطعی آب داریم یا قطعی برق. کمبود آب شرب در حوزه انتخابیه اینجانب قابل پذیرش نیست، قطعی برق نیز قابل پذیرش نیست چرا که در چاه های کشاورزی خسارات جبران ناپذیری به آن ها وارد می کند.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت طی هفته 2 شبانه روز کامل و در سایر روزها ساعاتی برق قطع می شود که موجبات تعطیلی کامل صنعت را فراهم کرده است.

این نماینده مردم خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: آیا اکنون وقت عمل به وعده جهت تامین اعتبار طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری به ویژه فرهنگیان نیست./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381962
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار