خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/08 - 10:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حاجی دلیگانی در تذکری:

قانون آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست نیاز به تمدید از سوی دولت دارد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خواستار اجازه هیأت رئیسه برای ارائه تذکرات کوتاه درباره برخی مسائل مهم روز در کنار رسیدگی به لایحه برنامه هفتم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (شنبه 8 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به ماده 180 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده در زمان رسیدگی به لایحه برنامه، برخی از موارد مانند نطق‌ها قابلیت ارائه ندارند که همراه آن برخی از تذکرات روزانه مبتلابه جامعه و مجلس نیز مغفول می‌ماند.



نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه تذکرات 3، 2 و یک دقیقه‌ای مانعی برای بررسی لایحه برنامه نیست، عنوان کرد: برخی موارد نیاز به تذکر دارند، برای مثال قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به دلیل آزمایشی بودن از 10 شهریور ماه سال جاری منقضی شده و اکنون بدون قانون فعالیت می‌کنند که دولت باید آن را تمدید کرده و یا هیأت رئیسه مجلس تدبیری در این خصوص بیاندیشد.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: از سوی دیگر گزارش هزینه‌های مجلس نیز باید تا پایان شهریور ماه 1402 می‌آمد که خبری از این موضوع نداریم و یا حداقل گزارشی  از آن در صحن به اطلاع نمایندگان نرسیده از این رو به نظر می‌رسد ارائه تذکرات کوتاه در صحن ایراد نداشته باشد./




پایان پیام


  • کد خبر : 369010
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار