خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
اسحاقی در تذکری:

فاصله مدارس در کلانشهرها با روستاها عدالت آموزشی را به مخاطره می‌اندازد

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: نگاه کنید و ببینید چه فاصله‌ای بین مدارس شهرهای بزرگ، کلانشهرها و روستاها وجود دارد و با این وضعیت چگونه عدالت آموزشی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه 10تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به برنامه کشور برای تحقق عدالت آموزشی و حذف کنکور گفت: مطالبه ما حذف کنکور بر اساس عدالت آموزشی و کیفی‌سازی آموزش است اما آیا مدارس در کلانشهرها و در روستاها و سطح آموزش  عدالت آموزشی را محقق می‌کنند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس ادامه داد: یکی از مصادیق آسیب دیدن سرمایه اجتماعی عدم عدالت آموزشی است و امروز در منطقه حوزه انتخابیه من هنوز مدارسی در کانکس وجود دارد و یا مدرسه‌ای که تنها 10 نفر در کلاس ظرفیت دارد با 40 نفر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نگاه کنید و ببینید چه فاصله‌ای بین مدارس شهرهای بزرگ، کلانشهرها و روستاها وجود دارد و با این وضعیت چگونه عدالت آموزشی محقق می‌شود و آیا سطح علمی و خدمات ارائه شده به دانش آموزان می‌تواند در موضوع شرط معدل یکی باشد.

اسحاقی در پایان تصریح کرد: لازم است دولت به تعهدات خود در مسئله خرید خدمت عمل کرده و این موضوع مطالبه حقی است که این نیروها دارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380080
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار