خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
شریفیان در تذکر شفاهی:

علیرغم پرداخت قسط اول نهضت مسکن ملی توسط متقاضیان هنوز اقدام عملیاتی در رابطه با آن انجام نشده است/ ضرورت توجه وزارت راه به این موضوع

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به وزیر راه گفت: علیرغم پرداخت قسط اول نهضت مسکن ملی توسط متقاضیان هنوز اقدام عملیاتی در رابطه با آن انجام نشده و در این رابطه خواستار تسریع در احداث این پروژه در شهرستان اسلامشهر هستیم.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، مهدی شریفیان در نشست علنی امروز (دوشنبه 30 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی از دولت برای پیشبرد اجرای پروژه‌های مختلف در اسلامشهر تشکر کرد و در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: علیرغم پرداخت قسط اول نهضت مسکن ملی توسط متقاضیان هنوز اقدام عملیاتی در رابطه با آن انجام نشده و در این رابطه خواستار تسریع در احداث این پروژه در شهرستان اسلامشهر هستیم.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در تذکری به وزرای راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و کشور افزود: با توجه به گستردگی جمعیت در شهرستان اسلامشهر و لزوم تأمین سرانه‌های مختلف از جمله سرانه آموزش و پرورش، الزام انبوه‌سازان برای اجرای ماده 18 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش ضروری است.



وی در تذکری به وزرای آموزش و پرورش و اقتصاد بر ضرورت توجه به کمبود منابع دولتی برای رفع مشکلات سرانه آموزش، تجهیزات و امکانات مدارس، چالش مدارس قلع و قمعی و همچنین تسریع در آماده‌سازی دارایی‌های آموزش و پرورش تأکید کرد.



شریفیان در تذکری به وزیر نیرو یادآور شد: علیرغم تلاش‌ها و اجرای پروژه‌های بسیار در شهرستان اسلامشهر خواستار سرعت‌بخشی در اتمام این پروژه‌ها را داریم.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مورد تسریع در تعیین تکلیف ورزشگاه 10 هزار نفری، تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، بلاتکلیفی ورزشگاه 7 هزار نفری ، پروژه‌های نیمه کاره، خانه‌ جوان  و سالن‌های چندمنظوره تذکر داد و خواستار توجه ویژه مسئولان وزارت ورزش به این مسائل شد./




پایان پیام


  • کد خبر : 367123
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار