خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سعیدی در تذکر شفاهی:

عدالت در توزیع حقابه کشاورزان مبارکه رعایت نشده است

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به عدم رعایت عدالت در حقابه کشاورزان مبارکه گفت: در بحث حقابه‌داران و کشاورزان باید عدالت در توزیع آب فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهرا سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در تذکر شفاهی خود گفت: این اتفاق همه ما را متأثر کرد و امیدواریم همه گوش به فرمان و فرمایشات مقام معظم رهبری، آن‌گونه که باید و شاید پاسخ دهیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات معلم بازنشسته گفت: بازنشستگان فرهنگی 1400 همچنان مشکل دارند و باید کمک کنیم هرچه زودتر مشکل آنان حل شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات معلولان گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولین همه‌ چیز را مشخص کرده است، اینکه باید در اشتغال و جذب 3 درصدی از آنان استفاده شود اما متأسفانه وزارتخانه‌ها و دولت تدبیر نمی‌کند که این اتفاق بیفتد و همین مسئله موجب تکدر خاطر معلولین شده است.

سعیدی در پایان با اشاره به عدم رعایت عدالت در حقابه کشاورزان مبارکه عنوان کرد: در بحث حقابه‌داران و کشاورزان باید عدالت در توزیع آب فراهم شود. از وزارت نیرو سوال می‌کنم که آیا حقابه شهرستان‌های مبارکه و کرکوند از تخصیص 465 تا چقدر است، اگر دوستان پاسخ دهند از این تخصیص چقدر انجام شده حتما خواهند دید عدالت رعایت شده یا حق مردم ضایع شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 381612
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار