خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
علیمردانی در تذکر شفاهی؛

ضعف آنتن دهی در جاده های استان زنجان جان مردم را به خطر انداخته است/ پیشنهاد به رئیس هلال احمر برای تخصیص یک درصد از حق بیمه شخص ثالث به توسعه امداد جاده ای

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف آنتن دهی در جاده های استان زنجان جان مردم را به خطر انداخته است، به رئیس هلال احمر پیشنهاد داد تا یک درصد از حق بیمه شخص ثالث به توسعه امداد جاده ای را اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، منصور علیمردانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن ابراز انزجار از رژیم غاصب کودک کش و مهمان کش صهیونیستی، گفت: در اینجا اعلام می کنم تبصره 13 قانون برنامه و بودجه وام های تکلیفی مثل ازدواج، ودیعه مسکن و جوانی جمعیت را به باقیمانده حساب های قرض الحسنه محدود کرده است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این محدودیت باعث شده در استان زنجان تعداد افرادی که در انتظار نوبت وام هستند به 40 برابر منابع تعیین شده برای این بخش برسد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم یا مبالغ دولتی به میزان مورد نیاز تامین و وام های حمایتی پرداخت شود یا ذخیره احتیاطی بانک ها در زمینه سپرده های قرض الحسنه کاهش یابد تا مبالغ بیشتری به وام های ازدواج و حمایتی تخصیص پیدا کند یا برنامه ای به منظور استفاده از ظرفیت خیرین در این زمینه در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد: ضعف آنتن دهی تلفن های همراه در استان زنجان به خصوص در جاده های شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه به گونه ای است که چنانچه تصادفی اتفاق بیافتد دسترسی به خدمات امدادرسان امکان پذیر نیست که باعث به خطر افتادن جان مردم می شود.

علیمردانی افزود: ضمن تشکر از مدیریت آقای کولیوند در هلال احمر پیشنهاد می کنیم یک درصد از حق بیمه شخص ثالث خودروها برای تقویت و توسعه امداد جاده ای اختصاص پیدا کند کما اینکه طرحی را نیز در این رابطه تدوین کردیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 381627
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

تصاویر

آخرین اخبار