خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 12:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بابائی کارنامی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی به حقوق پرستاران و کادر درمان/ کشاورزان مازندرانی به دلیل واردات برنج شرایط خوبی ندارند

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس با تذکر درباره ضرورت رسیدگی به حقوق پرستاران و کادر درمان، گفت: کشاورزان مازندرانی به دلیل واردات برنج شرایط خوبی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: سد فینسک یکی از خط قرمزهای مردم مازندران است که امیدوارم به دنبال سفر استانی شما فکری اساسی برای آن شود چرا که در غیر این صورت ما تصمیمات قانونی خواهیم گرفت و مجلس به طور حتم با این سیاست نادرست برخورد خواهد کرد.



نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت پرداخت حقوق پرستاران و کادر درمان را به وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهم، همچنین بهورزان و کارآموزان از دولت تقاضای رسیدگی به وضعیت شغلی شان را دارند.



وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: کشاورزان مازندرانی همچنان منتظر تصمیمات عادلانه دولت هستند، چه شخصی و مقامی می تواند پاسخگو باشد که چرا ارز به واردات بی رویه برنج اختصاص پیدا می کند اما در جهت حمایت از کشاورزان اقدامی صورت نمی گیرد.



این نماینده مجلس افزایش قیمت کالاهای اساسی را به وزیر اقتصاد تذکر داد و افزود: آقای وزیر صرفا با حرف نمی شود کشور را اداره کرد و باید به نیازهای ضروری مردم توجه کنید.



نماینده مردم ساری در مجلس مطرح کرد: تخصیص اعتبار مناسب به شهرداری های کوچک و دهیاری ها ضروری است لذا منتظر تخصیص کافی به این حوزه هستیم چرا که باید امنیت شغلی دهیاران را تامین کرد.



بابائی کارنامی همچنین خطاب به وزیر کشور، گفت: آقای وحیدی از شما توقع داریم چرا که برخلاف قانون به بیمه دهیاران توجه نمی کنید لذا منتظر تصمیمات عادلانه دولت و وزیر کشور هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374355
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار