خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/22 - 12:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
محمدصالحی دارانی در تذکر شفاهی:

ضرورت حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان

نماینده مردم فریدن در مجلس یازدهم گفت: کشاورزان مجبور می شوند محصول گندم خود را به ثمن بخس به دلالان بفروشند و هیچ گونه حمایت از آن ها نمی شود و وزارت جهاد کشاورزی در هوای گرم مردادماه در خواب سنگین زمستانی به سر می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: جرائم سنگین و محدودیت های آب منطقه ای از یک سو، قطعی چند ساعته برق چاه های کشاورزی از سوی دیگر و ملی شدن اراضی دیم و کشاورزی و تصمیمات کمیسیون اصل 90 مجلس مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده است.



نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشاورزان به ویژه پیازکاران و سیب زمینی کاران با نابسامانی بازار محصولات کشاورزی مواجه هستند و کشاورزان درمانده به ورطه نابودی کشانده اند و هیچ فریادرسی ندارند؛ کشاورزان به خاطر بدهی و هزینه های گزاف میان زمین و آسمان آواره هستند.



وی افزود: کشاورزان مجبور می شوند محصول گندم خود را به ثمن بخس به دلالان بفروشند و هیچ گونه حمایت از آن ها نمی شود و وزارت جهاد کشاورزی در هوای گرم مردادماه در خواب سنگین زمستانی به سر می برند./



پایان پیام

  • کد خبر : 366502
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار