خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
توسلی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش شد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: قریب به 6 ماه از تقدیم شدن استیضاح وزیر گردشگری با 23 امضا گذشته اما همچنان اعلام وصول نشده است؛ این موضوع سبب شده وضعیت گردشگری و سایر وظایف مربوط به این وزارتخانه دچار ابهام باشد و وزیر هم پاسخگو نیست.



نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: یک سال قبل به شهرستان کبودرآهنگ آمدید و قول داده شد مشکل اوقاف این شهرستان و لالجین دو ماهه حل شود اما یک سال از این موضوع گذشته و هیچ اقدامی صورت نگرفته است.



وی از عدم پرداخت پول گندم گندمکاران پس از گذشت چند ماه انتقاد کرد و افزود: این روزها مردم حتی توان خرید حتی یک کیلوگرم گوشت را ندارند و حتی آب آشامیدنی در برخی از مناطق هم به طور مناسب در اختیار خانوارها قرار ندارد لذا باید به این مسائل رسیدگی شود.



توسلی با اشاره به اینکه شرکت سیاحتی علیصدر اثر تاریخی و ملی را 30 سال است گروگان گرفته لذا باید به این موضوع رسیدگی شود، خاطر نشان کرد: راه‌های شهرستان بهار و کبودرآهنگ وضعیت مناسبی ندارد و پروژه‌های راهسازی به کندی پیش می‌رود، لذا وزیر راه و شهرسازی باید به این موضوع رسیدگی کند تا افرادی که از این مسیرها تردد می‌کنند بیش از این دچار حادثه نشوند./




پایان پیام


  • کد خبر : 367009
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم