خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 12:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
قادری در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

ضرورت اهتمام دولت برای تکمیل پروژه های عمرانی و خطوط ریلی استان فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن اشاره به نارضایتی مردم از عدم تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام دولتی، از دولت خواست هرچه سریع تر نسبت به تکمیل این پروژه ها و خطوط ریلی شیراز- بوشهر و اقلید- یزد اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از حضور مردم شریف، مومن و متدین خصوصا شیراز و زرقان و کل استان فارس در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: رفع مسائل و موضوعات معیشتی باید به طور جدی در دستورکار دولت قرار گیرد، اوضاع اقتصادی خوب نیست و نیاز است دولت تدابیر سریع و ضرب الاجلی اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام دولتی باید در دستورکار قرار گیرد چرا که برخی پروژه ها سال ها طول کشیده و عدم تکمیل آن ها باعث نارضایتی مردم شده است و نیاز است دولت سریع تر منابعی بگذارد که این پروژه ها را به سرانجام برساند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: قطعه هفت آزادراه شیراز- اصفهان در فصل مسافرت ها مسئله ایجاد می کند بنابراین لازم است دولت سریع تر کمک کند تا به بهره برداری برسد، که از این طریق بتوان بخشی از ترافیک آزادراه را به سمت بزرگراه هدایت کرد.

وی در ادامه خواستار تکمیل برخی جاده های روستایی این منطقه از جمله مرودشت- خرامه- کیان آباد و ... از سوی دولت شد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس تاکید کرد: دولت باید برای تکمیل راه آهن اقلید- یزد تلاش کند، همچنین خط ریلی شیراز- بوشهر که مصوبه رهبری است نیازمند تامین اعتبارات لازم است.

قادری در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی، افزود: شاید برخی مدیران قاری خوبی باشند اما مدیر خوبی نباشد، فکر مدیر باشید./

پایان پیام

  • کد خبر : 376361
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار