خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بیگدلی در تذکر شفاهی:

صد روستا در خدابنده دچار تنش آبی هستند/ جاده ابهر به قیدار به قتلگاه تبدیل شده است

نماینده مردم خدابنده در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد وزرای کشاورزی، اقتصاد، نیرو و راه گفت: متأسفانه 100 روستا در خدابنده دچار تنش آبی هستند و جاده ابهر به قیدار نیز به قتلگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد بیگدلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری اینکه من به مردم خدابنده تعهد دادم که صدای رسای آنها در مجلس باشم، در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی گفت: بهای محصول گندمکاران و کشاورزان شهرستان خدابنده را بپردازید و کاری نکنید مردم نسبت به این دولت و دولت‌های بعدی بی اعتماد شوند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس در تذکر خطاب به وزیر اقتصاد تصریح کرد: بانک‌ها در خصوص پرداخت وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن کوتاهی می‌کنند کما اینکه روزانه ده‌ها تماس از مردم داریم که در این زمینه با مشکل مواجه هستند که باید در جهت رفع آن ورود پیدا کنیم چرا که این مردم بودند که پای صندوق‌های رأی آمدند و با مشارکت حداکثری اعتمادشان به نظام و مملکت را ثابت کردند.

وی در تذکر به وزیر نیرو تصریح کرد: صد روستا از خدابنده دچار تنش آبی هستند، نسبت به رفع این مشکل ورود کنید.

بیگدلی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: جاده ابهر به قیدار قتلگاه شده است و هفته یا روزی نیست که در آن شاهد وقوع حادثه تصادف و داغدار شدن مردم این منطقه نباشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380969
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار