خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/02 - 12:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
پاک مهر در تذکر شفاهی:

شهرستان جدید التاسیس مانه یکی از محروم ترین شهرستان ها به لحاظ شاخص های توسعه است

نماینده مردم بجنورد در مجلس ضمن تقدیر از وزیر کشور برای ارتقای مانه از بخش به شهرستان، گفت: این شهرستان جدید التاسیس یکی از محروم ترین شهرستان ها به لحاظ شاخص های توسعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمحمد پاک مهر در نشست علنی امروز (دوشنبه،2 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: وظیفه خود می دانم به عنوان خادم مردم استان خراسان شمالی، مردم نجیب شهرستان های مانه و سملقان به ویژه مردم انقلابی و ولایی زیست بوم اترک شهرستان مانه مراتب قدردانی و سپاس از دولت ارزشی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی و وزیر جهادی وزارت کشور جناب آقای دکتر وحیدی به جهت ارتقای بخش مانه به شهرستان کمال تشکر و امتنان را داشته باشم.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: شهرستان جدید التاسیس مانه یکی از محروم ترین وکم برخوردارترین شهرستان های کشور در حوزه شاخص های توسعه محسوب می شود و به لحاظ شاخص هایی اعم از بهداشت، مدارس، تامین آب شرب، راه دسترسی بین شهری و روستایی و اجرای طرح های هادی شرایط خوبی ندارد.



وی یادآور شد: بیش از 80 درصد روستاهای شهرستان مانه مشکل آب شرب دارند و بیش از 50 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت راه دسترسی آسفالته برخوردار نیستند./



پایان پیام   

  • کد خبر : 365630
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار