خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/21 - 13:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
لاهوتی در تذکر شفاهی؛

سازمان منابع طبیعی و امور اراضی به نظر شورای نگهبان و قوه قضائیه بی اعتنایی می کنند

نماینده مردم لنگرود در مجلس، گفت: سازمان های منابع طبیعی و امور اراضی به نظر شورای نگهبان و قوه قضائیه در خصوص ملاک عمل قرار دادن عکس های هوایی سال 1365 در اجرای قانون رفع تداخلات بی اعتنایی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهرداد لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: در سال 1394 قانون رفع تداخلات تصویب و وزارت جهاد کشاورزی شیوه نامه ای در خصوص تشخیص تهیه کرد که در آن اختلاف نظر وجود دارد که آیا ملاک نظر عکس های سال 1340 است یا عکس های سال 1365؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استفساریه هایی از شورای نگهبان و قوه قضائیه صورت گرفت و آن ها اعتقاد دارند ملاک عمل عکس های سال 1365 است در حال حاضر شهرهای چال و چمخاله و همچنین تمامی استان های کشور با این موضوع مشکل دارند. منابع طبیعی و امور اراضی به نظر شورای نگهبان و قوه قضائیه بی اعتنایی می کند.

وی خطاب به وزیر کشور، گفت: هفته گذشته به استان گیلان و شهرستان لنگرود سفر کردید، به جای اینکه از پروژه نیمه کاره عکس بگیرید به کارخانه کمپوست می رفتید زیرا شیرآبه آن برای مردم مشکلاتی را به همراه داشته است، این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و گره آن به دست سازمان شهرداری ها رفع می شود. سرطان در استان های شمالی رتبه سوم را دارد و سطح آب زیرزمینی در آن ها بالا است. استان های شمالی متعلق به همه هستند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381960
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار