خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 12:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس :
مقتدایی در تذکر شفاهی:

هیأت رئیسه مجلس به موضوع گرانی مسکن ورود کند/ وام ازدواج مصوب مجلس پرداخت نمی‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به موضوع گرانی مسکن گفت: هیأت رئیسه باید طی مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و سرپرست دولت به صورت جدی به موضوع گرانی مسکن ورود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی اسامی خطاب به حاجی بابایی نایب رئیس مجلس گفت: موضوع مسکن و گرانی‌های پیرامون آن و همچنین تأمین آن از جمله مباحث جدی این روزها است و حضرتعالی به عنوان رئیس جلسه و همکارانتان در هیأت رئیسه باید به آن توجه داشته باشید. در مذاکره‌ای با معاون اول و سرپرست ریاست جمهوری بر این امر تأکید داشته باشید و در کنار آن موضوع وام ازدواج برای جوانان که مصوب مجلس بوده و عملیاتی و اجرایی نمی‌شود را در سطح ملی پیگیری کنید.

نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس ادامه داد: در شهرستان‌ها به بنده و همکارانم مراجعه می‌شود که چرا مصوبه مجلس درخصوص وام ازدواج بر زمین مانده است. همچنین خواهشمندم در خصوص مصوبه مجلس یازدهم در ارتباط با واردات خودرو پیگیری‌های لازم از سوی هیأت رئیسه مجلس صورت گیرد، این موضوع نیز متأسفانه آنگونه که باید و شاید مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است. بالاخره مجلس دوازدهم در روزهای ابتدایی فعالیت‌های خودش باید نشان دهد به موضوع رفاه و آسایش مردم توجه ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال آب کشاورزان در آبان ماه تحویل کشاورزان شده است و باید تا 15 خرداد آب کشاورزان ادامه‌ پیدا می‌کرد اما متأسفانه قطع شده است، هم اکنون کشاورزان طلبکارند تا خسارت متحمل شده توسط بیمه پرداخت شود. این موضوع بر زمین مانده و مسئولان استانی به ویژه استاندار باید پیگیری کنند. ما در مجلس صدای مردم هستیم و توقع داریم به این موضوعات رسیدگی شود.

مقتدایی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان در این کشور آینده‌سازانی هستند که تربیت سیاسی آنها باید از رهگذر انتخابات دیده شود. امیدوارم مردم در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند تا زمینه بروز و ظهور و تجلی داشته‌های نظام اسلامی و آنچه در قانون اساسی است مهیا شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379310
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار