خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/21 - 13:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
قالیباف در پاسخ به نماینده رشت:

دولت در ارائه فهرست کابینه چهاردهم تا روز سه شنبه هفته جاری فرصت داشته و خلاف مقررات عمل نکرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده رشت مبنی بر عدم تاخیر ارائه فهرست اسامی کابینه چهاردهم از سوی رئیس جمهور به مجلس، گفت: از جهات قانونی روز سه شنبه آخرین فرصت در نظر گرفته شده در این بخش بوده و دولت خلاف مقررات و قانون عمل نکرده است و باید به این مسئله دقت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: پس از مراسم تحلیف، رئیس جمهور به مدت 2 هفته زمان دارد تا اسامی کابینه خود را به مجلس معرفی کند این در حالی است که مدت زمان در نظر گرفته شده به اتمام رسیده و آقای رئیس جمهور می بایست کابینه را تاکنون معرفی می کرد.

وی افزود: اگر شرایط بدین نحو باشد ما زمان را از منظر قانونی از دست خواهیم داد لذا انتظار داشتیم که رئیس جمهور به قانون عمل کرده و فهرست اعضای کابینه به مجلس ارائه می شد.

دکترمحمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که اولا از جهت قانونی روز سه شنبه آخرین فرصت در نظر گرفته شده است بنابراین دولت خلاف مقررات و قانون عمل نکرده است و باید به این مسئله دقت داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین باید تاکید کنم که همه تلاش ها بر این اساس است که امروز تا قبل از پایان جلسه علنی فهرست اسامی به مجلس ارائه شود بنابراین ما تا روز سه شنبه در این بخش زمان داریم./

پایان پیام

  • کد خبر : 381953
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار