خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری:

دستورکارهای مجلس باید بر طبق آیین‌نامه و روال بررسی شود

نایب رئیس مجلس با تأکید بر اینکه دستور کارهای مجلس باید بر طبق آیین‌نامه و روال بررسی شود، گفت: دولت هم متقاضی بررسی موضوع سواحل مکران است و در همین راستا مسئولان مربوطه در صحن حضور یافتند اما از آنها عذرخواهی کردیم چون ترتب دستورها به ما اجازه نمی‌‌دهد آیین‌نامه را زیر پا بگذاریم.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (دوشنبه 30 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: دستورات جلسه تعیین شده و موضوع کولبری و افزایش حوزه‌های انتخابیه باید در دستور کار قرار گیرد و نمی‌توان زمان بررسی آنها را جابجا کرد زیرا هر دو در نوبت صحن هستند.



وی ادامه داد: البته تعدادی از نمایندگان هم طرح‌های دوفوریتی را امضا کردند  که مسیر آنها طی شده و ما باید در این رابطه آیین‌نامه را رعایت کنیم و درحال حاضر نیز نوبت بررسی موضوع کولبری است.



نماینده مردم قم در مجلس افزود: دولت هم متقاضی بررسی موضوع سواحل مکران است و در همین راستا مسئولان مربوطه در صحن حضور یافتند اما از آنها عذرخواهی کردیم چون ترتب دستورها به ما اجازه نمی‌‌دهد آیین‌نامه را زیر پا بگذاریم بنابراین از نمایندگانی که در حوزه توجه به علایقشان کوتاهی کردیم و نمی‌توانیم علایق آنها را تأمین کنیم زیرا باید دستورها را بر اساس آیین‌نامه و طبق روال پیش ببریم، عذرخواهی می کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 367099
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم