خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حیات مقدم در تذکر شفاهی؛

حدود 200 نفر ایثارگران هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندر امام هنوز تبدیل وضعیت نشده اند/ضرورت ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به این موضوع

نماینده مردم امیدیه، بندرماهشهر و هندیجان در مجلس با بیان اینکه حدود 200 نفر ایثارگران هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندر امام هنوز تبدیل وضعیت نشده اند از کمیسیون اصل 90 مجلس و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواست تا به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیر حیات مقدم در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت عرض می کنم، خون شهید مظلوم یک سیل ویرانگر است که یقین داریم ان شاءالله باعث ثابودی رژیم سرطانی اسرائیل در منطقه خواهد شد.

نماینده مردم امیدیه، بندرماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل تبدیل وضعیت ایثارگران در حوزه انتخابیه اش، تصریح کرد: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس باید این موضوع را پیگیری کنند چرا که در برخی جاها به ایثارگران بی مهری می شود کما اینکه در هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندر امام حدود 200 نفر ایثارگر وجود دارند که متاسفانه بعد از چندین سال هنوز تبدیل وضعیت نشده اند. همچنین سازمان بنادر کشتیرانی بندر امام نسبت به این عزیزان بسیار بی مهری کرده است و به این بهانه که اغلب آن ها نیروهای خدماتی، نظافتچی یا راننده لیفتراک هستند از تبدیل وضعیت آن ها سرباز می زنند و این ظلمی است که هم کمیسیون اصل 90 مجلس و هم سازمان امور اداری و استخدامی کشور باید پیگیری  کنند.

وی افزود: به تازگی در استان خوزستان به ویژه حوزه انتخابیه ام شیرخشک کمیاب شده است که انتظار می رود مسئولان مربوطه به این موضوع ورود کنند./

پایان پیام

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 381605
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار