خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کرد در تذکر شفاهی:

حتی یک ریال از پول گندم به مردم سیستان و بلوچستان پرداخت نشده است

نماینده مردم خاش در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: دو ماه است که صدای مردم مظلوم سیستان و بلوچستان در اختصاص کود و ادوات کشاورزی بلند است و حتی یک ریال از پول گندم به کشاورزان سیستان و بلوچستان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی کرد در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان در تذکر شفاهی خود گفت: امروز سیستان و بلوچستان در آتش داغ دمای 60 درجه می‌سوزد و قطعی برق و نبود آب یکی از مشکلات مردم است.

نماینده مردم خاش و نصرت آباد و میرجاوه و کورین در مجلس ادامه داد: آقای وزیر نیرو کجا هستید که پروژه‌های سنگین آب شرب تعطیل است و حتی یک تانکر آب برای آبرسانی سیار در حوزه انتخابیه خاش و نصرت آباد و میرجاوه و کورین وجود ندارد و انتقال آب از رودخانه کارواندر به شهر خاش در هاله‌ای از ابهام است. وزارت نیرو برای مردم فکری کند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: بزرگراه‌های حوزه انتخابیه بنده و راه‌های مواصلاتی آن با کم‌کاری پیمانکاران روبرو است، لطفا دستورات لازم و تخصیص اعتبارات را مبذول فرمایید.

کرد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نیز عنوان کرد: دو ماه است که صدای مردم مظلوم سیستان و بلوچستان در اختصاص کود و ادوات کشاورزی بلند است و حتی یک ریال از پول گندم به کشاورزان سیستان و بلوچستان پرداخت نشده است؛ چرا؟./

پایان پیام

  • کد خبر : 381604
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار