خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
مقصودی در تذکر شفاهی:

جنگل‌های لرستان هفته‌ها در آتش خشم گرما و ناکارآمدی مدیران سوخت

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در لرستان عنوان کرد: جنگل‌های لرستان هفته‌های در آتش خشم گرما و ناکارآمدی مدیران سوخت و صدایی از کسی درنیامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از دکتر قالیباف و هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه و باعظمت مراسم تحلیف ریاست جمهوری تشکر می‌کنیم؛ اگرچه با ترور ددمنشانه شهید اسماعیل هنیه همه‌مان مکدر شدیم و این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با قرائت این شعر که «از درد سخن گفتن و از درد شنیدن/ با مردم بی‌درد ندانی که چه دردی‌ست» ادامه داد: آب نیست، آب گران است، اعتبار نیست، اگر هم گاهی اعتبار یا هزینه‌ای برای تأمین آب شرب شهرستان می‌شود روا نیست که شهرداری برای آبیاری فضای سبز از آن استفاده کند. آبی که به سختی برای شرب مردم فقیر، ناراحت و ناراضی تهیه می‌شود برای آب دادن فضای سبز شهرداری‌ها و تبلیغات شورای شهر استفاده می‌شود این ظلمی مضاعف بر مردم است.

وی در ادامه با اشاره به درخواست شهرستان‌ شدن شهر اشترینان عنوان کرد: اشترینان بروجرد شهری بزرگ با قدمت حدود صد سال و دارای شهرداری است اما برای شهرستان شدن آن هیچ قدمی برداشته نشده است. بارها با استاندار، سازمان برنامه و بودجه و معاوونت محرومیت‌زدایی ریاست جمهوری جلسه گذاشته و خواستیم این شهرستان را دریابند و به خواسته های مردم عزیز اشترینان توجه شود.

مقصودی تصریح کرد: اگر شهری به خواسته‌ها و مطالبات به حق خود برسد که تا این حد فقیر پیدا نمی‌کند و تولید و اقتصاد و توسعه آن ضعیف نمی‌شود. خواهش می‌کنیم برای رسیدن مطلوب مردم حتماً شهرستان شدن این شهر در دستور کار قرار گیرد. بعضاً شاهد شهرستان شدن شهرهایی هستیم که امتیاز لازم را ندارند اما به اشترینان بروجرد ظلم مضاعف شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در استان لرستان گفت: جنگل‌های لرستان هفته‌های در آتش خشم گرما و ناکارآمدی مدیران سوخت و صدایی از کسی درنیامد، این در حالی است که معاون سیاسی استاندار لرستان هنوز در حال عزل و نصب است یعنی اصلاً متوجه نیستند دولت سیزدهم تمام شده و باید فکر دیگری کنند، می‌خواهند در آخرین لحظات مهره‌های خود را نصب کنند که از همین‌جا از رئیس جمهور محترم خواهش می‌کنم به این حرکت‌ها که محلی از اعراب ندارد دقت و توجه بیشتری کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381620
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار