خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 13:08
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
پورابراهیمی در نطق میان دستور:

جرائم و تخلفات انتخاباتی حوزه کرمان و راور را به عنوان حق الناس مردم پیگیری می‌کنم/ اجرای بیش از 150 هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به بروز تخلفات گسترده در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفـت: پیگیری و مطالبه حق الناس را به نمایندگی از مردم عزیز کرمان و راور وظیفه قانونی خود دانسته و ذره ای از آن کوتاه نخواهم آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: پیرو برگزاری انتخابات پرشور دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لبیک مردم مومن و ولایی به ندای رهبر معظم انقلاب، شاهد وجود جرائم، تخلفات و بداخلاقی های ویژه ای در جریان برگزاری انتخابات اخیر در حوزه انتخابیه کرمان و راور بودیم. اینجانب به منظور حفظ اعتماد عمومی ضمن تجمع آگاهانه مردم کرمان و راور و پیگیری قاطع در خصوص جرائم، تخلفات، بداخلاقی‌های اتفاق افتاده از مجاری قانونی را تاکید نمودند. البته رسانه های معاند که دشمنی آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست، سعی در ضربه زدن به اتحاد، انسجام و اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی بزرگ نظام اسلامی هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب به عنوان سرباز نظام، امام و رهبری و بسیجی سردار سلیمانی عزیز در دوران دفاع مقدس و خادم کوچک ملت در مجلس شورای اسلامی با صراحت عرض می‌کنم؛ از مواضع رسانه های معاند، صراحتا از مواضع رسانه های معاند صهیونیستی و آمریکایی اعلام برائت کرده و اعلام می‌دارم که اختلافات و دغدغه های دلسوزان نظام اسلامی در هر رده مسئولیتی به مثابه مسائل درون خانواده انقلاب بوده و هیچ ارتباطی با دشمنان قسم خورده ایران ندارد.

پور ابراهیمی تاکید کرد: بدیهی است که اینجانب مطالبه حق الناس را به نمایندگی از مردم عزیز کرمان و راور وظیفه قانونی خود دانسته و ذره ای از آن کوتاه نخواهم آمد و این مهم را از مجاری قانونی مجدانه پیگیری کرده و نهایتاً در برابر تصمیمات مراجع قانونی کشور به ویژه شورای نگهبان به عنوان چشم بیدار حفاظت از آرا مردم اعتماد داشته و تبعیت می نمایم در این خصوص از ورود قاطع وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، فراجا و نیز دستگاه قضایی برای احقاق حقوق مردم کرمان و راور و پیگیری جرائم انتخاباتی بر اساس ماده 83 قانون انتخابات به ویژه در مورد خرید و فروش مستقیم و غیر مستقیم آرا تقدیر نموده و امیدوارم هر چه سریع تر گزارش نهایی جرائم و تخلفات ماده 83 از طریق دستگاه های مربوطه به هیات نظارت ارسال تا تصمیمات قانونی برای آراء مردم که به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس محسوب می‌شود در دستور کار شورای محترم نگهبان قانون اساسی قرار گیرد. البته تجربه تلخ این انتخابات باید سرلوحه همه مسئولان باشد تا شاهد این وضعیت نامناسب در برگزاری انتخابات نباشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به موضوعات کلان اقتصادی کشور عنوان کرد: در طی سالهای اخیر تلاش بنده این بود تا بتوانم در عرصه اقتصاد ملی همزمان با عرصه اقتصاد استانی اقداماتی را انجام دهم. در طول سالهای اخیر بیش از 150 هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در حوزه های مختلف در دستور کار قرار گرفت. پروژه هایی همانند پروژه شهرک خورشیدی ماهان، پروژه طرح بندر خشک و مرکز لجستیکی کرمان، طرح فرو آلیاژ جوپار، طرح لاستیک فوق سنگین، طرح پلاسما شهر کرمان، طرح تولید ورق های پوششی صادراتی منطقه چتورد، طرح توسعه گردشکری در منطقه شهداد، طرح تولید ظرفیت بزرگترین منطقه لود در منطقه گلباف و همچنین طرح توسعه منطقه فورآلیاژ در منطقه راین و مجموعه شهرک نیروگاهی چهارصد مگاواتی راین و مجموعه آشیانه هواپیماهای پهن پیکر در کرمان که همه اینها اقداماتی بود در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی برای اشتغال جوانان که اولویت اول ما بود.

این نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: ان‌شاءالله تمام طرحها را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و مسیر حرکت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، تعالی و پیشرفت نظام را در دستور کار قرار خواهیم داد./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 376201
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار