خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 15:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
طهماسبی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع بیان کرد

توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از نکات مثبت برنامه‌های سرتیپ نصیرزاده

نماینده مردم نی ریز در مجلس برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع را در حمایت از کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: حمایت از نیروهای مسلح به خاطر نقشی که در جامعه ایفا می‌کنند، حمایت از کل ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فرهاد طهماسبی در نشست علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه، 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در موافقت با برنامه‌های امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به سابقه 40 ساله وی در حوزه دفاعی و نظامی گفت: او به صورت پله به پله رشد در حوزه مدیریت نظامی را از خلبانی هواپیماهای شکاری تا فرماندهی نیروی هوایی و جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را طی کرده به این معنا که تجربه ای توأم با مطالعه، تحقیق و آموزش داشته است.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخصیت وی در ابعاد علمی و صلاحیت های عمومی، تخصصی و جهادی قابل توجه است، گفت: توان هماهنگ سازی وی در نقش آفرینی میان دولت و نیروهای مسلح و همچنین با مجلس همچنین داشتن دارا بودن برنامه جامع، هماهنگ و هدفمند برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی و توجه به معیشت نیروهای مسلح نیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به بخشی از برنامه های وزیر پیشنهادی دفاع در حوزه توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، عنوان کرد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری، تصویب و اجرای نظام نوین تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، افزایش تعداد بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد به خانواده های کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، تقویت رویکرد سلامت محور از طریق پوشش بیمه های مرتبط با خدمات پیشگیرانه به کل جامعه هدف از 20 درصد به 80 درصد، توسعه حمایتی از جامعه نیروهای مسلح شامل ارائه خدمات پایش سلامت، خدمات بالینی در منزل و پوشش خدمات نگهداری در منزل از جمله برنامه های او است.

طهماسبی ادامه داد: همچنین توسعه خدمات تأمین اجتماعی در بستر پایگاه اینترنتی و نرم افزارهای کاربردی، استقرار نظام جامع غربالگری در نیروهای مسلح که می تواند تجربه ای موفق در دوران فعالیت وی در وزارت دفاع باشد. کمک های بلاعوض معیشتی و درمانی برای رزمندگان و ایثارگران معسر و بیماران صعب العلاج نیز در برنامه های وی به چشم می خورد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح در حوادث و وقایع ناگوار از جمله سیل و سایر بلایای طبیعی، با حضور به موقع، نقش مثبت خود را در حمایت از مردم ایفا کرده اند و فعالیت آنها صرفا در حوزه نظامی نیست از این رو حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح خواست همه مردم بوده است تا دغدغه های ایشان در حوزه معیشتی و رفاهی برطرف شود تا بتوانند مقتدرتر از گذشته ایفای نقش کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382544
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار