خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/09 - 17:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
در صحن مجلس؛

تقدیر دکتر قالیباف از مهمانان و برگزارکنندگان مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

رئیس مجلس شورای اسلامی از اعضای ستاد برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مهمانان حاضر در این مراسم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 9 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تقدیر از مهمان و برگزارکنندگان مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: لازم می‌دانم بار دیگر از همه میهمانان گرامی مخصوصا هیأت‌های محترم کشورهای خارجی که دعوت ما را پذیرفتند و به شکوه بیشتر این مراسم افزودند تشکر ویژه داشته باشم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همین جا هم از همه بزرگوارانی که دوست داشتیم در جمع ما و در این مراسم در خدمتشان باشیم اما به دلیل کمبود مکان امکان دعوت از آنها مهیا نشد عذرخواهی می‌کنم.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان بیان کرد: در پایان وظیفه خود می‌دانم که از نمایندگان محترم و تلاش همه همکارانم در ستاد برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تشکر کنم و همچنین از همه نهادهای مسئول و نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی و همه کسانی که به نحوی در این مراسم همکاری داشتند، تشکر می‌کنم./

پایان پیام

  • کد خبر : 381350
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار