خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
آصفری در تذکری:

تصویب لایحه بودجه 1403 به شرط رعایت احکام برنامه هفتم است

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه تصویب لایحه بودجه 1403 به شرط رعایت احکام برنامه هفتم است، گفت: در برنامه هفتم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی تأکید شده که در لایحه بودجه نیز باید به آن اشاره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمدحسن آصفری در نشست صحن علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 182 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه تا پایان سال به اتمام رسیده و برنامه هفتم نیز هنوز توسط شورای نگهبان و هیأت عالی نظارت مجمع تأیید نشده است لذا تذکر می‌دهم که هم اکنون مجلس ناظر به چه برنامه‌ای قرار است این بودجه را تصویب کند.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه مجلس اگر بودجه را تصویب می‌کند به شرط رعایت موارد مندرج در برنامه هفتم است، گفت: یکی از این موارد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بوده و دیگری این است که مجلس در برنامه هفتم اجازه گرانی کالاها را نداده  لذا به هیچ وجه نباید کالایی گران شود.



وی اضافه کرد: اگر قرار است مالیات بر ارزش افزوده نیز افزایش پیدا کند به شرط این است که شاهد گرانی در کالاها نباشیم و حقوق کارکنان و نیروهای مسلح و صندوق‌های مختلف نیز بر اساس نرخ تورم باشد که هم در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و هم در برنامه هفتم توسعه به آن تأکید شده است./




پایان پیام


  • کد خبر : 373381
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار