خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 10:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
با موافقت نمایندگان صورت گرفت

تصویب جدول اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی

نمایندگان مجلس با جدول پیوست یک درخصوص اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی در بودجه 1403 موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص جدول پیوست یک در رابطه با اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی با 130 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق درباره این پیوست، گفت: در لایحه بودجه حدود 400 همت برای پروژه های عمرانی یا تملک دارایی در نظر گرفته شده است یعنی پروژه‌هایی که هم ماده 23 را گذرانده‌اند و هم دارای ردیف و بودجه هستند البته مجلس بودجه‌های عمرانی را از 375 همت به 400 همت افزایش داد.

وی ادامه داد: تغییرات این پیوست بسیار جزئی بوده و هر آنچه که دولت اورده عینا به صحن ارجاع شده است.

سید البرز حسینی در مخالفت با این پیوست بیان کرد:  در این پیوست سال پایانی اتمام برخی پروژه‌ها 1407 در نظر گرفته شده در حالی که این پروژه‌ها باید تا 1403 به اتمام می‌رسید و این یعنی سازمان برنامه و بودجه به دلیل منابعی که احتمال دارد تأمین نشود برای پروژه‌های عمرانی زمان خریده است که این موضوع باید اصلاح شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در موافقت با این پیوست گفت: در این پیوست پروژه‌هایی که ماده 23 دارند درج شده است. البته ذکر یک نکته نیز ضروری است که سازمان برنامه و بودجه باید مصوباتی که رئیس جمهور در سفرهای استانی داشته را در اولویت قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377867
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی