خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 11:52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
عثمانی در تذکری:

بی آبی شهرهای مختلف بوکان از آغازین روزهای تابستان به یک مشکل جدی تبدیل شده است

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: بی آبی شهرهای مختلف بوکان و روستاهای آن از آغازین روزهای تابستان به یک مشکل جدی تبدیل شده است که باید در اسرع وقت وزارت نیرو اقدام کند. در روزهای اخیر وقتی از مردم درخواست مشارکت در انتخابات را می کردم آن ها می گفتند ما 12 ساعت آب خوردن نداریم چرا در انتخابات شرکت کنیم باید مشکلات مردم را در عمل و نه در شعار حل کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو، گفت: قطع برق چاه های کشاورزی به مدت طولانی باعث لطمه به تولیدات کشاورزی در سالی که مقام معظم رهبری آن را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده است می شود لذا از وزرای مربوطه درخواست دارم در این مورد تدبیر کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب بوکان ظرفیت لازم برای حجم فاضلاب این شهر را ندارد و بوی نامطبوع آن به نحوی است که نیمه شمالی بوکان دیگر قابل سکونت نیست، از وزیر مربوطه می خواهم در اسرع  وقت نسبت به افزایش ظرفیت این تصفیه خانه و یا ایجاد یک تصفیه خانه جدید اقدام کند.

وی ادامه داد: بی آبی شهرهای مختلف بوکان و روستاهای آن از آغازین روزهای تابستان به یک مشکل جدی تبدیل شده است که باید در اسرع وقت وزارت نیرو اقدام کند. در روزهای اخیر وقتی از مردم درخواست مشارکت در انتخابات را می کردم آن ها می گفتند ما 12 ساعت آب خوردن نداریم چرا در انتخابات شرکت کنیم باید مشکلات مردم را در عمل و نه در شعار حل کنیم در غیر این صورت نباید انتظار مشارکت داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس افزود: آقای قالیباف بعد از انتخابات دیگر رئیس مجلس هستند، ایشان به عنوان یک رئیس قوه نباید از کاندیدای خاصی جانب داری کنند. وی یکی از 3 نفری است که مجری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و اجازه ندارد به عنوان رئیس قوه از یک کاندیدا حمایت کند. یک ماه است از آغاز مجلس دوازدهم گذشته اما هنوز کمیسیون ها شروع به کار نکرده اند، نباید کار یک قوه دیگر هم به خطر بیفتد لذا انتخابات برای آقای قالیباف تمام شده، چرا مجلس را سامان نمی دهند.

در نشست امروز نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: آقای عثمانی طیق اصل 86 قانون اساسی، نماینده در ایفای نقش نمایندگی آزاد بوده و نظرات آن ها مطابق با اصول قانون اساسی است.

وی خطاب به عثمانی گفت: آقای دکتر قالیباف هم اکنون در مرخصی هستند و امروز هم به همین دلیل در نشست حضور ندارند، ضمن اینکه می توانند در خصوص کاندیداها ریاست جمهوری اظهار نظر کنند.

نیکزاد همچنین خطاب به رسایی افزود: وقتی اسم اشخاص را در بیانات خود مطرح می کنید، برای آن ها حق ایجاد می شود و ما نیز باید مطالب آن ها را ردر صحن بخوانیم. لذا در بیان نظرات خود این موضوع را رعایت کنید./

پایان پیام

  • کد خبر : 380097
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار