خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

به تاخیر انداختن شهرستان شدن ترکمنچای خلاف عقل، منطق و مصلحت است

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: به تاخیر انداختن شهرستان شدن ترکمنچای به بهانه نزدیکی انتخابات خلاف عقل، منطق و مصلحت است. هیچ کس و با هیچ توجیهی مجاز نیست یک امر خیر و اقدام مثبت و امید آفرین را به تاخیر بیاندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: حادثه تروریستی کرمان را تسلیت می گویم و بر مسببان و عاملان این حادثه تروریستی لعن و نفرین می فرستم.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور در کار خیر تاخیر و استخاره جایز نیست، 3 ماه پیش پس از 15 سال انتظار و 2 سال مکاتبه و پیگیری سرانجام کمیسیون دفاعی و سیاسی دولت ایجاد فرمانداری در بخش ترکمنچای را تصویب کرد و حضرتعالی در 19 خرداد در مراسم افتتاح سد گرمی چای قول دادید موضوع در هیات دولت به تصویب برسد.



وی ادامه داد: به تاخیر انداختن شهرستان شدن ترکمنچای به بهانه نزدیکی انتخابات خلاف عقل، منطق و مصلحت است. هیچ کس و با هیچ توجیهی مجاز نیست یک امر خیر و اقدام مثبت و امید آفرین را به تاخیر بیاندازد.



حسینی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور لطفا به قولتان عمل کنید؛ به تاخیر انداختن این کار باعث کاهش مشارکت خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ضمنا از مسئولان نظامی و امنیتی می خواهم در عمل پاسخ سخت را به تروریست ها در منطقه دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374251
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار