خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/03 - 12:42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
رضازاده در نطق میان دستور:

برخی انتقادها به مجلس دهم غیرمنصفانه بود

نماینده مردم کازرون در مجلس معتقد است برخی انتقادها به مجلس دهم غیرمنصفانه بود و این مجلس توانست در بحران های مختلف کشور را با تصویب قانون و تعیین بودجه مناسب نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین رضازاده در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته سلامت و تشکر از وزارت بهداشت و کادر درمانی که با ویروس کرونا مقابله می کنند و تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران، با اشاره به وضعیت عمرانی حوزه انتخابیه خود گفت: اگرچه در طول دوره 4 ساله نمایندگی با پیگیری های مستمر و تلاش دولتمردان اقدامات خوبی صورت گرفت، عمده پروژه های این شهرستان ها در مراحل پایانی است و دولت باید همت کند تا مردم شریف به زودی از این خدمات بهره مند شوند.



نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سد بزرگ نرگسی، جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور از جمله پروژه هاست که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین کشاورزی و اشتغال نیز از موضوعاتی است که در حوزه انتخابیه مغفول مانده و جوانان به خاطر بیکاری قادر به تشکیل خانواده نیستند.



وی در ادامه با ابراز تأسف از محرومیت منطقه عنوان کرد: در این دو شهرستان محرومیت همچنان باقی مانده و دولت باید در راستای تعدیل و حل مشکلات گام های موثری بردارد.



رضازاده در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس دهم بیان داشت: اگرچه در بدترین شرایط سیاسی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد با شرایط موجود به خصوص فشار تحریمی، اعتراضات داخلی، سیل، زلزله و در نهایت شیوع کرونا، توانست کشور را از بحران خارج کرده و با تعیین بودجه مناسب سالانه و تصویب قوانین، معیشت مردم را تأمین و به دولت در حوزه عمران کمک کند و اشکالات به لحاظ انتخابات است که به اصلاح نیاز دارد.



این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی کشور و فشار بر مجلس عنوان کرد: متأسفانه سال ها است که در کشور گروه های اجتماعی و سیاسی وابسته به قدرت به جای کمک به توسعه کشور، هر کدام دیگری را مقصر دانسته و در تلاش است تا تمام مشکلات را به گردن دیگری بیاندازد و در طول دوره دهم مجلس، عده ای آگاهانه و ناآگاهانه با حملات شدید تخریبی، تهمت زده و نگاه مردم را نسبت به مجلسی ها منفی کرد.



وی افزود: باید قشر مردم را نسبت به نظام امیدوار نگاه داشت تا در انتخابات آینده نیز باشکوه حضور پیدا کنند و اجازه ندهند عده ای کشور را محل عافیت خود قرار دهند و در تریبون ها وانمود کنند معتمدین مردم هستند.



رضازاده ادامه داد: متأسفانه عده ای با جوسازی برای رسیدن به مقاصد خود و خارج کردن خدمتگزاران از صحنه خدمت با دروغ پردازی و تهمت و ایجاد فضای مسموم، فضا را طوری مخدوش کردند که متأسفانه اعضای شورای نگهبان که افرادی متدین هستند، فرصت مناسب را برای اعلام پیدا نکرده و باعث شد این سرباز کوچک نتواند در خدمت شما باشد در حالی که اهل هیچ مفسده ای نبودم و با فساد مبارزه کردم.



این عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت گام های خوبی برداشت اما متأسفانه عده ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند لذا در سال جدید که سال جهش تولید است باید از تخریب خودداری شده و انتقادات سازنده صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 297003
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار