خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 12:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
جعفری بروجنی در تذکر شفاهی خطاب به اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم:

بازی کردن با احساسات مسلمانان هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: اهانت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشورهای غربی را محکوم می‌کنیم و تذکر می‌دهم به کشورهایی که این اهانت در آنها صورت گرفته است و باید بدانند با احساسات مسلمانان بازی کردن هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد و بایستی به آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی در نشست علنی امروز ( شنبه، 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اهانت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشورهای غربی را محکوم می‌کنیم و تذکر می‌دهم به کشورهایی که این اهانت در آنها صورت گرفته است و باید بدانند با احساسات مسلمانان بازی کردن هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد و بایستی به آن بپردازند.



نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصت ماه محرم و صفر برای بهترین فرصت برای روشنگری مقوله حجاب و عفاف است که باید از این ظرفیت به جای بحث‌های سیاسی استفاده کرد.



وی با تشکر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر ارشاد به دلیل سفر به استان بروجن گفت: امیدواریم تصمیمات اخذ شده اجرایی شود و مردم از این تصمیمات بهره لازم ببرند.



جعفری بروجنی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: جاده بروجن به مبارکه حجم بالای تصادفاتی را متحمل شده است که نیازمند توجه این وزارتخانه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر کشور سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌ها به توافقات انجام شده پایبند نیست و پاسخگو نیز نبوده است.



وی در تذکری به وزیر اقتصاد در مورد گمرک بروجن عنوان کرد: با توجه به مصوباتی که وجود دارد و ساختار جدیدی که ابلاغ شده اما گمرک کشور پاسخگو نمی‌باشد.



نماینده مردم بروجن در مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: مردم چارمحال و بختیاری انتظار دارند برای بهره‌برداری از پروژه آب شرب که به شدت در مضیقه هستند، اقدام سریعی انجام شود تا این پروژه به بهره‌برداری برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365420
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار