خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
پژمانفر در خصوص نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو؛

ایرادات خودروهای تولید داخل 3 برابر تولیدات سایر کشورها است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: ایرادات خودروهای تولید داخل در مقایسه با تولیدات سایر کشورها 3 برابر بیشتر است، نیاز است به برنامه ریزی داریم تا این موضوع برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو و میزان تحقق احکام و الزامات قانونی آن، گفت: تعاملات خوبی را با وزارت صمت داشته ایم این روند را ادامه می دهیم تا به این وزارتخانه در موضوع خودرو کمک کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت خودروها نارضایتی ها را مقداری بالا برده است، تصریح کرد: ایرادات خودروهای تولید داخل در مقایسه با تولیدات سایر کشورها 3 برابر بیشتر است، نیاز است به برنامه ریزی داریم تا این موضوع برطرف شود. اگر نظارت در ساخت را بالا ببریم بخشی از مشکلات کم می شود.

وی افزود: هزینه نظارت توسط شرکت های خودروساز به ناظرات پرداخت می شود به این دلیل سخت گیری لازم را ندارند، خودروسازان باید حق النظاره را در اختیار وزیر صمت و یا سازمان استاندارد بدهند تا از طریق آن ها به ناظران پرداخت شود.

پژمانفر با اشاره به اینکه باید پلتفرم ها را تغییر دهید، ادامه داد: در حوزه خودروهای برقی اقداماتی انجام شده اما در داخل کشور درصد قابل توجهی خودروی بنزینی داریم، اهتمام وزارت صمت در خصوص خودروهای برقی نباید ذهن ما را از سایر موضوعات دور کند، کاهش مصرف بنزین را باید جدی تر ببینیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379658
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار