خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
دشتی اردکانی در تذکر شفاهی:

اقدامات جهاد کشاورزی موجب نابودی کشاورزی اردکان شده است/ لزوم تعیین تکلیف بیمارستان‌های نیمه تمام خیرساز

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به وضعیت خدمات بیمارستانی ضعیف در شهرستان اردکان گفت: وزارت بهداشت نسبت به تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام خیرساز اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت گفت: شهرستان اردکان علیرغم اینکه در 5 سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش جمعیت داشته و به 160 هزار نفر رسیده، خدمات بیمارستانی در حد شهرستان 70 هزار نفری به لحاظ نیروی خدماتی، کادر پرستاری و نیروی متخصص دریافت می‌کند که موجب نارضایتی مردم شده است.



نماینده مردم اردکان در مجلس در ادامه گفت:  از وزیر بهداشت می‌خواهم تا به فوریت به موضوع بیمارستان‌های خیرساز با پیشرفت فیزیکی بالا رسیدگی کند. خیرین کار خودشان را انجام داده‌اند اما وزارت بهداشت به وظایف خود عمل نکرده است. به عنوان مثال بیمارستان صدارت اردکان با توجه به پیشرفت 95 درصدی هیچ اقدامی برای تکمیل آن از سوی وزارت بهداشت انجام نشده است.



وی در تذکری خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص تأمین نیاز کشاورزان اردکانی عنوان کرد: نگهداشت اراضی شمال اردکان به مثابه حفظ حیات استان یزد است اما کسی این موضوع را باور ندارد. این منطقه تنها سد در برابر کویر یزد است. کشاورزی در این اراضی عمر 700 ساله داشته که مورد بی‌مهری وزارت جهاد کشاورزی با قطع برق چاه‌های کشاورزی قرار گرفته است و کشاورزی این منطقه را رو به نابودی برده است.



دشتی در تذکر دیگر خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: از آقای جوکار برای اینکه طرح ایجاد سازمان ملی اقامت را در دستور کار مجلس قرار دادند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد، امروز با توجه به افزایش اتباع غیرقانونی، شاهد جرائم بسیار خشنی هستیم که امکانات و تجهیزات پلیس نیز در شهرستان برای 30 سال گذشته است./




پایان پیام


  • کد خبر : 365010
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار