خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 12:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
محمودوند در تذکر شفاهی:

ارتباطی بین استیضاح وزیر کشور و معاون سیاسی وی وجود ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه ارتباطی بین استیضاح وزیر کشور و معاون سیاسی وی وجود ندارد، گفت: استیضاح کنندگان دلایل خاص خود را دارند که بیشتر به حوزه انتخابیه باز می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز (دوشنبه 16 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت باید با نمایندگان در مورد مسائل حوزه استانی مشورت لازم را داشته باشد، اما این موضوع فراموش شده است.



نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس یازدهم افزود: امروز موضوع استیضاح وزیر کشور را با شائبه و انحراف در درخواست نمایندگان به موضوع عزل یک مدیر نسبت می دهند! در حالی که تمام استیضاح کنندگان دلایل خاص خود را دارند که بیشتر به حوزه انتخابیه باز می گردد.



وی تصریح کرد: شخصاً محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور را تایید می کنم و هیچ ربطی بین استیضاح ایشان و وزیر کشور نیست.



محمودوند خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: رهبر معظم درخصوص این مجلس انقلابی که همه آن را تضعیف می کنند، به صراحت فرمودند که دولت باید با نمایندگان مشورت کند و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با انتقاد از گرانی دارو و نان و مشکلات سهمیه بندی بنزین گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و همچنین توجه به بازنشستگان مظلوم باید مورد توجه جدی قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366146
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار