خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

ارائه خدمات آموزشی رایگان در برنامه های کاظمی مغفول مانده است

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس، از ارائه خدمات آموزشی رایگان مطابق با اصل ۳۰ قانون اساسی به عنوان حلقه مفقوده برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (شنبه، 27 مرداد ماه) با استناد به ماده ۲۰۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی پیرامون برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: بر اساس این ماده رئیس جمهور یا کسانیکه تعیین خواهد نمود به سوالات و اظهارات مخالفان پاسخ می دهند اما بخشی از مطالب ارائه شده توسط افرادی که از طرف رئیس جمهور صحبت کردند پاسخ به مخالفت ها یا سوالات نبود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای کاظمی در برنامه هایشان به اصل ۳۰ قانون اساسی که در آن آمده است دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفایی به طور رایگان گسترش دهد، اشاره نشده بود‌.

وی تصریح کرد: البته در مطالب ارائه شده توسط آقای کاظمی نکات خوبی بود که مهمترین آن تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی بودواهداف و دیدگاه های خوبی هم ارائه داد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: انتظار می رود وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه خدمات آموزشی رایگان را نیز مدنظر قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382393
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار