خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ذاکر در تذکر شفاهی؛

اجرای فاز سوم انتقال آب به دریاچه ارومیه را از رئیس جمهور منتخب می خواهیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای فاز اول و دوم انتقال آب به دریاچه ارومیه، گفت: فاز سوم را از رئیس جمهور منتخب می خواهیم. باید آب را از استان های دیگر، از خزر یا خلیج فارس و حتی از کشورهای دیگر بیاوریم و دریاچه ارومیه که قلب ملت ایران و آذربایجان و هویت ملت ما است احیا کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور منتخب، گفت: آقای دکتر پزشکیان شما با آن مبانی مردمی و تاکید بر انتخاب کابینه و مسئولین ائتلافی برای اداره کشور خودتان به عنوان یک میدان دار واقعی و تمام عیار و توکل بر خداوند متعال خواهید توانست در انتخاب مسئولین نقش موثر داشته باشید و در دام گرداب تحصیل حاصل گرفتار نخواهید شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتما از افرادی که برای خدمت به مردم تلاش می کنند لحاظ خواهید کرد و با استفاده از نیروهای ائتلافی گره گشا، رضایت مردم و خواسته خود را برآورده خواهید کرد.

ذاکر در ادامه ضمن قدردانی از حضور وزیر نیروی دولت سیزدهم در ارومیه در کنار استاندار ارومیه و افتتاح کانال بادین آباد برای انتقال آب به دریاچه ارومیه به میزان 180 میلیون مترمکعب آب، گفت: این فاز دوم از قرارگاه خاتم بود اما فاز سوم را از رئیس جمهور منتخب می خواهیم، باید آب را از استان های دیگر، از خزر یا خلیج فارس و حتی از کشورهای دیگر بیاوریم و دریاچه ارومیه که قلب ملت ایران و آذربایجان و هویت ملت ما است احیا کنید.

وی در ادامه با اشاره به مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه خود، گفت: چاه های چند دهه ای مردم که شغل شان کشاورزی است را پر می کنند، چاه هایی که کنتور برق دارد را 6 الی 12 ساعت قطع می کنند، این کشاورز چه باید بکند؟ اگر شغل اش را رها کند چه کسی زندگی او را تامین می کند؟ لطفا علاج کنید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان ضمن تشکر از وزیر صمت به دلیل رعایت قانون و تصویب آئین نامه واردات خودرو، تصریح کرد: اما در عرضه و تقاضا ارزی دخالت نکنید، اجازه دهید مردم با ارز خود این قدرت را پیدا کنند که خودشان خودرو وارد کنند. ما دوست داریم قیمت خودرو شکسته شود و نه تنها ما که جان مردم هم حفظ شود، انقدر دخالت نکنید./

پایان پیام

  • کد خبر : 380949
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار