خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 15:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
عمویی با اشاره به نشست کمیسیون امینت ملی با رئیس رسانه ملی:

1129 ساعت برنامه با موضوع تحولات اخیر فلسطین از صداوسیما پخش شده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تشریح نشست مشترک کمیسیون با رئیس سازمان صدا و سیما، گفت: در دو هفته گذشته به  ۱۱۲۹ ساعت برنامه، خبر و میان برنامه در شبکه های مختلف صدا و سیما با موضوع  تحولات جاری فلسطین پخش شده است.

ابوالفضل عموئی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در ادامه جلسات فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی ابعاد عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه، عصر امروز (شنبه 29 مهرماه) آقای جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در کمیسیون حاضر شد و به موضوع جنگ روایت‌ها در معرکه فلسطین پرداخته شد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم، افزود: آقای جبلی ضمن تشریح اقدامات شبکه های مختلف صدا و سیما برای ارائه روایت صحیح و به موقع از تحولات فلسطین،  در دو هفته گذشته به  ۱۱۲۹ ساعت برنامه، خبر و میان برنامه در شبکه های مختلف صدا و سیما با موضوع  تحولات جاری اشاره کرد.



وی در ادامه تصریح کرد:در این جلسه اعضای کمیسیون هم دیدگاه های خود در جهت تقویت گفتمان مقاومت در فضای رسانه ای را ارائه کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370260
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار