خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوچکی نژاد :

افزایش مشارکت کارآمدی مجلس برای حل مشکلات اقتصادی را بالا می برد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:مشارکت در انتخابات باعث شکل گیری مجلس قوی در کشور خواهد شد و می تواند اعتماد عمومی در جامعه را افزایش دهد.

جبار کوچکی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح گفت: انتخاب اصلح به معنای انتخاب نامزدی بی عیب و نقص و آرمانی نیست، کما اینکه اگر چنین اشخاصی به مجلس راه یابند، کمال مطلوب است؛ اما انتخاب اصلح در چارچوب نگاهی واقع‌گرایانه، به انتخاب شایسته ترین فرد از میان گزینه‌های موجود تعبیر می شود که این موضوع در سایه مشارکت بالا محقق خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  مشارکت در انتخابات باعث شکل گیری مجلس قوی در کشور خواهد شد و می تواند اعتماد عمومی در جامعه را افزایش دهد، ادامه داد: به واقع در فضای مشارکت فرصت برای کاهش تعارضات اجتماعی و افزایش وحدت اجتماعی فراهم می شود، فرصت احساس نیاز به یکدیگر و افزایش هماهنگی و بهره وری شکل می گیرد.

کوچکی نژاد در ادامه با بیان اینکه با مشارکت مردم، اشتباهات و سوگیری تصمیم گیری ها کاهش پیدا می کند، بیان کرد: با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی برای حل مسائل کشور افزایش خواهد یافت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل مجلس و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، گفت: مجلس می تواند با تصویب قوانین اقتصادی، اجتماعی و تصویب قوانین در سایر شئونات ریل گذاری مناسبی برای حرکت کشور باشد به عنوان مثال مجلس یازدهم با تصویب قوانینی همچون جهش تولید مسکن، جهش تولید دانش بنیان، تامنی منابع تولید، افزایش حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه، رتبه بندی معلمان و بسیاری از این دست قوانین، به خوبی راهکارهای لازم را برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم به دولت ارائه داده است تا برداشت دقیق از مطالبات مردم در کشور صورت گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376049
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار