خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نصیرائی در پیامی مطرح کرد؛

یوم‌الله 13آبان اولین فصل از شکست آمریکای جهانخوار در مقابل ملت رشید ایران

نماینده فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ، طی پیامی ضمن گرامیداشت روز دانش آموز ،نوشت: یوم‌الله13آبان ماه سالروز تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا و اولین فصل از شکست هیمنه‌ آمریکای جهانخوار در مقابل ملت رشید ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید نصیرائی نماینده فردوس و سرایان و طبس و بشرویه و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز، نوشت: یوم‌الله13آبان ماه سالروز تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا و اولین فصل از شکست هیمنه‌ آمریکای جهانخوار در مقابل ملت رشید ایران بود. متن پیام به شرح ذیل است؛



                                                               «بسم الله الرحمن الرحیم»



ملت قهرمان ایران استکبارستیزی و حمایت از مظلوم را با تأسی از ائمه اطهار (علیهم‌السّلام) و امامین انقلاب سالها قبل در مرام خود قرار داد و امروز در صدور انقلاب اسلامی به وضوح می‌بینیم که هر روز فوج فوج آزادگان عالم به خیمه‌ی مبارزه با ظلم می‌پیوندند و حقانیت پیام انقلاب اسلامی هر روز عالم‌گیرتر می‌شود.



یوم‌الله 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا و اولین فصل از شکست هیمنه‌ی آمریکای جهانخوار در مقابل ملت رشید ایران بود و امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ دست در دست یکدیگر و  با مردم آزاده‌ دنیا آخرین فصل شکست شیاطین را همه با هم فریاد خواهیم زد.



حال که آمریکا، انگلیس و نکبت‌زدگان پوشالی از حیثیت توخالی خود یعنی رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند و رژیم غاصب و سفّاک، رنگ خون و خاک به زندگی مردم غزه زده‌ است این بار با جمع جهانی و در کنار راهپیمایان ظلم‌ستیز عالم به میدان می آییم.



مجید نصیرایی



 نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی



 



پایان پیام



 

  • کد خبر : 370897
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار