خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/25 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

گزارش نهایی حمله ریزپرنده‌ها به کارگاه وزارت دفاع توسط دستگاه‌های امنیتی اطلاع رسانی شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به بررسی همه ابعاد حمله ریزپرنده‌ها به کارگاه وزارت دفاع در بازدید انجام گرفته کمیته اعزامی کمیسیون به اصفهان، گفت: با توجه به اینکه موضوع این حادثه توسط دستگاه‌های امنیتی دنبال می‌شود، سزاوار است که این دستگاه ها درباره اقدامات انجام گرفته، اطلاع رسانی کنند.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از کارگاه زیر مجموعه وزارت دفاع در اصفهان به منظور بررسی حمله اخیر ریزپرنده‌ها به این کارگاه، گفت: ما وظیفه خود را دنبال کردیم و ضمن نظارت میدانی همه ابعاد حادثه را بررسی کردیم لکن چون موضوع توسط دستگاه های امنیتی دنبال می‌شود، سزاوار است که این دستگاه ها درباره اقدامات انجام گرفته، اطلاع رسانی کنند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: ما با حساسیت این موضوع را دنبال کردیم و پرونده ای در دست بررسی و در جریان است. اما در خصوص جزئیات حادثه متولیان و مسئولین مربوطه اطلاع رسانی کنند.



به گزارش خانه ملت؛ بعد از حمله ریزپرنده‌ها به کارگاه زیر مجموعه وزارت دفاع در اصفهان، کمیته‌ای متشکل از سه نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به اصفهان سفر و از این منطقه نظارت میدانی به عمل آوردند.



شایان ذکر است که شامگاه شنبه 8 بهمن ماه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 357133
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار