خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/11 - 14:33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی

گزارش خانه ملت از دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛ لاریجانی امروز در انتخابات ثبت‌نام کرد

لاریجانی با شعار اقتصادی و احمدی بیغش با وعده عمل به قانون اساسی امروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت دومین روز ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که به طور زنده و با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی در وزارت کشور در جریان است با ثبت نام علی لاریجانی آغاز شد و در ادامه احمدی بیغش نماینده سابق استان مرکزی نیز با حضور در ستاد انتخابات به عنوان داوطلب ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم نام نویسی کرد.

علی لاریجانی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های خود گفت : امروز شرایط معیشتی سخت است و مردم انتظار دارند حکومت راه حل درستی برای مشکلات بیاید؛ آیا این مشکلات حل شدنی است؟ آری!

وی ادامه داد:در این الگو، دولت جایگزین ملت نمی‌شود ولی بستر متوازن برای مشارکت و رقابت مردم در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند و آزادی‌های سیاسی، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی برای این امر ضرورت دارد و زمانی برای از دست دادن نداریم.

در خاطر نشان کرد:تاکید ما در این مقطع زمانی بر توسعه‌ی اقتصاد ملی، یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای نجات کشور است

محمود احمدی بیغش استاندار خراسان شمالی در دولت دهم و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم نیز یکی دیگر از افرادی بود که با شعار عمل به قانون اساسی امروز وارد عرصه انتخابات شد.

به گزارش خانه ملت,محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور نیز در در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات اظهار داشت:پنج روز برای ثبت نام ها از ۸صبح تا ۶بعد از ظهر پیش بینی که تا امروز ۳۷نفر مراجعه کننده داشتیم که از این میان ۷نفر واجد شرایط ثبت نام بودند و تا انتها ثبت نام آنها انجام شد.

وی افزود:توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و مهلت ثبت نام ها قابل تمدید نیست .

محمد خوش چهره نماینده سابق مجلس و استاد اقتصاد دانشگاه نیز امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور براش کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کرد و گفت:فاقد شعار محوری انتخاباتی هستم اما در صورت موفقیت مشکلاتی که بخشی از آنها ناشی از تناقض در تصمیمات است و برخی ناشی از تحریم هاست را رفع می‌کنم.

عبدالناصر همتی هم در واپسین ساعات روز دوم ثبت نام با حضور در ستاد انتخابات به عنوان داوطلب برای انتخابات آتی ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در این سال‌ها قدرت خرید مردم به کمتر از نصف رسیده و رانت و فساد عده ای را فربه تر کرده اما من امیدوارم و امیدواری من با وجود جوانان هر روز بیشتر می‌شود. 

وی افزود: تنها راه اصلاح امور رای قاطع مردم به توقف روند هایی است که وضعیت اقتصادی را به این روز رسانده و با همکاری با همه نهاد های حکومتی و جناح ها میشود مسائل اقتصادی را حل کرد.

همتی تأکید کرد:نگاه کنترل مردم باید به اعتماد به مردم تغییر کند،تجربه های چهل ساله مدیریتی گواه بر این است که دوری از تنش های بیهوده سیاسی و استفاده از علم اقتصاد میتوان شاخص های اقتصادی را بهبود بخشید./

پایان پیام

  • کد خبر : 379158
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار