خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 13:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری:

کشورهای اسلامی در حمایت از "جنین" با اسرائیل قطع رابطه کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: کشورهای عربی که اجازه ایجاد سفارتخانه رژیم صهیونیستی در خاکشان را دادند باید پاسخگوی جنایات در جنین باشند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به جنین گفت: مجامع بین المللی نظاره گر جنایاتی که اسرائیل در جنین و مناطق اشغالی انجام می دهد هستند و جای تاسف دارد که این جنایت ها و تخریب ها در سکوت و با چراغ سبز آمریکایی ها در حال شکل گیری است.



نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه سکوت مجامع بین المللی تنها دلیل این جنایت است، بیان کرد: کشورهای عربی که دیروز اجازه داده اند اسرائیل سفارت های خود را در کشورهایشان بازگشایی و در مقابل بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی در قدس سکوت کردند باید امروز پاسخگوی این جنایت رژیم غاصب باشند اگر این رژیم فرصت پیدا کند به سراغ همه کشورهای عربی می رود.



وی تاکید کرد:برگزاری جلسات مجامع کشورهای اسلامی زمانی موثر است که خروجی آن قطع رابطه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و  اجتماعی با رژیم صهیونیستی باشد، صرفا با صدور بیانیه از سوی کشورهای اسلامی نمی توان جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت لازم است که خروجی اجلاس ها قطع رابطه همه جانبه با رژیم صهیونیستی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364509
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار