خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/07 - 14:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
به همت مرکز بسیج قوه مقننه؛

کتابچه تصویرنگاشت «جلوه مجاهدت» به مناسبت هفته بسیج منتشر شد

نشریه تصویری «جلوه مجاهدت» به همت مرکز بسیج قوه مقننه و به مناسبت هفته بسیج با موضوع فعالیت‌های این مرکز منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کتابچه تصویرنگاشت «جلوه مجاهدت» به مناسبت هفته بسیج و با موضوع فعالیت های مرکز بسیج قوه مقننه منتشر شد.



در این نشریه تصویری که به همت بسیج قوه مقننه تدوین شده است، برخی از اقدامات مهم این مرکز در طول مدت فعالیت چند ساله خود را به تصویر کشیده شده است.



آیین غبارروبی از مزار شهدای گمنام هفته دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی، برگزاری اردوی رزمی-فرهنگی در اردوگاه مالک اشتر شهرستان آمل، جمع آوری ارزاق و کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی، بازسازی مناطق سیل زده روستای رامیان شهرستان آزادشهر، جمع آوری کمک های همکاران برای کمک به سیل زدگان شهرستان پلدختر، برگزاری اردوی آموزشی-زیارتی مشهد مقدس و اردوی راهیان نور منطقه عملیاتی فکه استان خوزستان از جمله اقدامات مرکز بسیج قوه مقننه است.



همچنین اقدامات جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حاشیه شهر تهران، برگزاری طرح اهدای خون در مجلس، برگزاری نشست هم اندیشی اعضای شورای مرکزی، برگزاری نشست بررسی ابعاد حقوقی و سیاسی جنگ تحمیلی و فتنه ترکیبی، برگزاری همایش قرآن، اهل بیت(ع) و خانواده و نیز انتشار کتب علمی و فرهنگی در قرارگاه علمی و پژوهشی مرکز بسیج قوه مقننه از اهم اقدامات این مرکز در طول سال های اخیر بوده که تصاویر آن در این کتابچه به نمایش درآمده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372200
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم