خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/28 - 13:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی تشریح کرد:

چه میزان از اصولگرایان جبهه مردمی نیروهای انقلاب را قبول دارند؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد بیش از نیمی از اصولگرایان جمنا را قبول دارند از این رو با تمهیداتی که اندیشیده شده جمنا می تواند در انتخابات آتی مورد استفاده قرار بگیرد و شاخص خوبی باشد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) فراموش شده یا هنوز به فعالیت هایش ادامه می دهد، گفت: جمنا در حال طراحی کردن سازوکار جدیدی است که در آینده اعلام می شود لذا جمع نشده و به نوعی از بین نرفته است.



نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید با سرعت بیشتری سازوکار خود را تدوین و اجرایی کند زیرا انتظارات از آنها زیاد است.



وی در خصوص اینکه تشکل های اصولگرایی چقدر جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) را قبول دارند، ادامه داد: سوال وجود دارد که اگر جمنا نباشد پس چه تشکلی باید باشد و چه ایراداتی به این جبهه وارد می شود؟ جمنا اقدامی است که به عرصه آمده و در عمل فعالیت می کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اصولگرایان به غیر از جمنا  تشکل دیگری ندارند و به نظر می رسد بیش از نیمی از اصولگرایان جمنا را قبول دارند.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در رابطه به اینکه آیا در انتخابات آتی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) استفاده خواهد شد یا خیر، افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شده جمنا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و شاخص خوبی باشد.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه اصولگرایان در انتخابات آتی بر سر چه محورهایی با یکدیگر وحدت پیدا خواهند کرد و آیا تشکل خاصی شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه حزب های شناسنامه دار رسمی درکشورمان وجود ندارد، جبهه های خلق الساعه زیاد بوجود می آید از این رو نمی توان از هم اکنون در مورد انتخابات صحبت کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 237177
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار