خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/05 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

پیام محمدمهدی زاهدی در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



انا لله و انا الیه راجعون



شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائرین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام این مأمن و ملجأ مردم شیراز و ایران، دل هر انسان آزاده ای را به درد آورد. این ترورها، اگرچه صدای مظلومیت اما فریاد استقامت و پیشرفت ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی است.



دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران بدانند و بفهمند که نمی توانند در مسیر رشد و سرعت پیشرفت ایران، خللی ایجاد کنند. جامعه ی دانشگاهی اعم از استاد و دانشجو در کنار نخبگان و محققان کشور نیز با عزمی جزم تر در مسیر تعالی کشور گام بر می دارند و اجازه نخواهند داد که قطار پیشرفت، لحظه ای و ذره ای کند شود.



ملت بزرگ ایران با حفظ وحدت به دشمنان این خاک و بوم اجازه نخواهند داد که به خیال واهی خود، امنیت، آرامش، همدلی و یکپارچگی مان را هدف قرار دهند.



اینجانب، ضمن محکومیت این اتفاق تروریستی، شهادت و عروج این هموطنان عزیز را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، هموطنان مان در استان فارس و خانواده های داغدار تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحان این حادثه، از درگاه حضرت حق صحت و عافیت مسئلت دارم.



محمّدمهدی زاهدی



نماینده مردم شریف و نجیب کرمان و راور در مجلس./



پایان پیام

  • کد خبر : 350921
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار