خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

پیام تسلیت نماینده رزن و درگزین در پی درگذشت ابوالشهیدین حجازی

سید ابوالحسن مصطفوی نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس طی پیامی درگذشت ابوالشهیدین والامقام، مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید ابوالحسن مصطفوی نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت ابوالشهیدین والامقام، مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی‌اصغر حجازی

قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری

با سلام و تحیات؛

در گذشت والد گرانقدرجنابعالی، ابوالشهیدین مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر گرامی شهیدان والامقام سیدجعفر و سیدباقر حجازی موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

به یقین همت و تلاش‌های مجاهدانه و ارزشمند آن مرحوم در تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی در همراهی با امام راحل (ره)  و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نیز درخشش در عرصه‌های خدمت صادقانه و خالصانه به محرومان و مستضعفان  ، خدمات ارزشمند آن فقید سعید  به ویژه تأسیس مؤسسه قرض‌الحسنه و دارالایتام و احداث مسجد، درمانگاه خیریه و مرکز MRI مهدیه همدان، تلاش در راستای ترویج معارف دینی و اخلاقی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین خدمت به آحاد جامعه به ویژه ایتام استان همدان، هرگز از یاد و خاطره مردم قدرشناس این دیار پاک نخواهد شد.

در موسم سوگواری سید و سالار شهیدان، از درگاه خدای کریم برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با شهیدان کربلا و فرزندان شهیدش سیدجعفر و سیدباقر حجازی و برای جنابعالی و عموم مصیبت دیدگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

سید ابوالحسن مصطفوی

نماینده مردم رزن و درگزین./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380532
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار