خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/28 - 09:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

پیام تبریک علاءالدین بروجردی بمناسبت عید سعید قربان

نمایندۀ مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس طی پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاء الدین بروجردی نمایندۀ مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فلمّا بلغ معه السّعْی قال یا بنیّ إنّی أرى فی الْمنام أنّی أذْبحک فانْظرْ ماذا ترى قال یا أبت افْعلْ ما تؤْمر ستجدنی إنْ شاء اللّه من الصّابرین

هنگامی که با او به مقام سعی و کوشش رسید، گفت: "پسرم! من در خواب دیدم که تو را ذبح می‌کنم، نظر تو چیست؟" گفت "پدرم! هر چه دستور داری اجرا کن، به خواست خدا مرا از صابران خواهی یافت!" سوره صافات- آیۀ 102

فرا رسیدن عید سعید قربان را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران، برادران و خواهران عزیز اهل تسنن، مردم عزیز ایران و بویژه مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم و بخش‌ها و روستاهای‌تابعه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حضرت ابراهیم –علی نبینا و آله و علیه السلام- طبق نص قرآن کریم پدر همۀ ماست و زندگی پر رمز و راز او اسوه و الگویی برای تمام مسلمانان است. ما از عید قربان می‌آموزیم که چگونه آنچه را دوست داریم در راه خدا قربانی کنیم و تسلیم امر او باشیم تا خداوند از دریچه فضل و رحمتش ما را غنی کند و بهترین‌ها را برای ما رقم زند.

در این روز و شب عزیز از خداوند می‌خواهیم که ملت ایران و تمام مسلمانان جهان را در پناه لطف و رحمت خویش قرار دهد و از شر شیاطین انس و جن علی الخصوص آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب مصون و محفوظ فرماید.

علاءالدین بروجردی

نمایندۀ مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

 

 

پایان پیام

  • کد خبر : 379643
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار