خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 17:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رشیدی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب:

پروژه جدید دشمن برای ناامیدسازی با اصلاح مدیریت و وحدت نیروها خنثی می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است با اصلاح مدیریت، وحدت نیروها و استفاده از توان داخلی می‌توانیم وضعیت اقتصادی را تضمین و پروژه ناامیدسازی دشمن را خنثی کنیم.

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون تزریق ناامیدی از سوی دشمن به داخل کشور، گفت: ما کشوری هستیم که همواره مقابل کشورهای مستکبر ایستاده ایم از این رو آنها از هیچ تلاشی برای تزریق ناامیدی و براندازی جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده اند.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آنچه موجب موفقیت ما و شکست دشمن می شود، اتحاد حداکثری همه آحاد با هر گرایش و سلیقه ای است، اظهار داشت: امروز معترضان باید خط خود را از اغتشاشگران جدا کنند.



وی افزود: امروز آنهایی که با دریافت پول به دنبال براندازی هستند می خواهند بگویند کار نظام جمهوری اسلامی به پایان رسیده و مسئولان توانمندی اداره کشور و مردم را ندارند در حالی که شاهدیم در عرصه ملی و بین المللی و انواع صنایع و علم ها پیشرفت های زیادی کرده ایم و دستاوردهای فراوانی داشته ایم.



رشیدی در ادامه با بیان اینکه در داخل کشور دارای ایراداتی هستیم که باید اصلاح شود، عنوان کرد: لازم است با اصلاح مدیریت و وحدت نیروها، تلاش و مجاهدت و استفاده از توان و ظرفیت های داخلی تلاش دو صد چندانی کنیم تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تضمین و پروژه ناامیدسازی دشمنان خنثی شود.



عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران نیز باید سعی کنند با حفظ آرامش خود به ناامنی ها پایان و فرصت دهند تا مشکلات با اصلاح روند مدیریتی برطرف شود چرا که قطعا از گذرگاه سخت امروز نیز عبور می کنیم لذا نباید بر تفرقه دامن بزنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 352332
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار